2017. június 9., péntek

Elég nagy dilemmában voltam, amikor kiderült, hogy az a futár cég, akikkel eddig kapcsolatban álltam, leterhelődött. Bár én inkább azt mondanám, hogy csődbe mentek; vagy fognak. Nyíltan közölték, hogy hiába a sokéves együttműködésünk, ők bizony sehová, semmit nem visznek el nekem! Hát, ez baj!  
A hír hallatán buzgón keresni kezdtem a futár cégek között, hogy mielőbb megoldjam ezt az aprócskának nem nevezhető problémát. Titkárnőként ugyanis nekem jutott az a nemes feladat, hogy a főnököm vállalkozásával kapcsolatos papírokat, hivatalos iratokat időben eljuttassam a célszemélyeknek. A hangsúly az IDŐBEN-en volt! Dunát rekeszthettem volna a futárcégekkel, annyit találtam a neten; a legjobbra mégis nehezen akadtam. Több vállalkozással is felvettem a kapcsolatot, mire sikeresen találtam egyet, aki vállalta a céges papírok azonnali elszállítását.




Kezdetben még ódzkodtam, hiszen hirtelen ötlettől vezérelve böktem rá egyre a futár cégek közül - de mivel sem a csomagátadásnál, sem a szállításnál nem volt gond, elhessegettem az aggályokat. Nem egészen 24 órán belül a címzett már a kezében tartotta az általam küldött vaskos borítékot. Amennyire elveszett voltam az elején, annyira felbátorodtam a végére: a futárszolgálategy főnyeremény!